Chebský zpravodaj

  • Chebský zpravodaj
    Každý měsíc přináší programy kin a divadel, informace o výstavách, koncertech v regionu Cheb-Františkovy Lázně-Aš. Možnost účinné inzerce za výhodné ceny.

  • Po třiceti letech se do chebského divadla vrací Friedrich Schiller
    Marie Stuartovna, jedno z nejproslulejších dramat evropského romantismu, vybudoval autor kolem mocenského a osobního konfliktu dvou velkých žen...

  • Na cestě ke Spokojenému kraji
    Letos v únoru se do volebního souboje o krajské zastupitelstvo přihlásilo nové hnutí Volba pro Karlovarský kraj...

  • Roste ve vaší obci Strom roku 2016?
    Jubilejní patnáctý ročník celostátní ankety Strom roku opět hledá stromy se zajímavým příběhem. Anketa je příležitostí, jak získat pro...

  • Josef Laufer: Roura od kamen
    „Mnohokrát jsem byl osloven, abych o sobě vydal sepsané spisy, jak je tomu zvykem u lidí s nepřehlédnutelným obličejem. Paměť je věc ošidná...

Chebáček

Chebský zpravodaj - časopis pro Cheb a okolí

Chebský zpravodaj je kulturně-společenský měsíčník. V každém čísle dále najdete cestopisné seriály, informace o nových knihách, soutěže o hodnotné ceny a mnoho dalších zajímavostí.
Chebský zpravodaj vychází měsíčně v nákladu 10.500 výtisků. 7.000 ks je distribuováno přímo do poštovních schránek firem a domácností v Chebu. Stránky Chebského zpravodaje jsou k dispozici i firmám pro jejich účinnou prezentaci za velmi výhodné ceny. Více zde: Reklama Cheb

Články

Cheb věří propagaci na svých automobilech

publikoval: Jan Novotný

Nově vyzdobené automobily chebské radnice s panoramatickým snímkem náměstí Krále Jiřího z Poděbrad už začínají brázdit komunikace regionu.

„V souladu s novým Komunikačním manuálem města Chebu, který zahrnuje základní prvky jednotného vizuálního stylu radnice, se nejen v ulicích Chebu pohybují nově označené vozy města. Nesou znak Chebu, webovou adresu a – co je nejviditelnější – hlavně panoramatický snímek náměstí Krále Jiřího z Poděbrad,“ řekla mluvčí chebské radnice Martina Kuželová.
Jednotný vizuální styl radnice zahrnuje správné užívání městského znaku, podobu hlavičkových papírů, součásti reklamních materiálů a podobně.
Samolepicí fólie na automobil stojí 9,5 tisíce korun.
„Celý vozový park Chebu, který čítá 12 různě starých vozů, se ovšem přizdobovat nebude. Každý nový kousek v budoucnu však již ano,“ upřesnila mluvčí.

Reklama

Doporučujeme

Reklama



Reklama