Chebský zpravodaj
Chebský zpravodaj
Každý měsíc přináší programy kin a divadel, informace o výstavách, koncertech v regionu Cheb-Františkovy Lázně-Aš. Možnost účinné inzerce za výhodné ceny.-
Na cestě ke Spokojenému kraji
Letos v únoru se do volebního souboje o krajské zastupitelstvo přihlásilo nové hnutí Volba pro Karlovarský kraj... -
Roste ve vaší obci Strom roku 2016?
Jubilejní patnáctý ročník celostátní ankety Strom roku opět hledá stromy se zajímavým příběhem. Anketa je příležitostí, jak získat pro... -
Josef Laufer: Roura od kamen
„Mnohokrát jsem byl osloven, abych o sobě vydal sepsané spisy, jak je tomu zvykem u lidí s nepřehlédnutelným obličejem. Paměť je věc ošidná... -
Cesty za sluncem
Říkal prý J.W.Goethe, že krásná tvář mladého člověka vychází z přirozenosti, kdežto krásný starý člověk je umělecké dílo. Určitě...
Chebáček
Chebský zpravodaj - časopis pro Cheb a okolí
Chebský zpravodaj je kulturně-společenský měsíčník. V každém čísle dále najdete cestopisné seriály, informace o nových knihách, soutěže o hodnotné ceny a mnoho dalších zajímavostí.
Chebský zpravodaj vychází měsíčně v nákladu 10.500 výtisků. 7.000 ks je distribuováno přímo do poštovních schránek firem a domácností v Chebu. Stránky Chebského zpravodaje jsou k dispozici i firmám pro jejich účinnou prezentaci za velmi výhodné ceny. Více zde: Reklama Cheb
V nejzápadnějším divadle v Čechách nezaměstnaní vstupné platit nemusí
publikoval: Jan Novotný
Západočeské divadlo v Chebu se – po vzoru některých kulturních institucí v západní Evropě – rozhodlo nabídnout pomocnou ruku divákům, kteří se momentálně ocitli v tíživé životní situaci. Od nynějška mohou na představení ZDCH chodit nezaměstnaní, kteří se prokáží platným dokladem, zdarma. „Člověk se do také v situace může snadno dostat, je škoda, aby ve chvíli, kdy počítá každou korunu, přestal chodit do divadla,“ uvedla vedoucí obchodního oddělení Šárka Holanová. A umělecký šéf divadla Zdeněk Bartoš k tomu dodává: „Myslíme, že je důležité, aby se v hledišti lidé setkávali, bez ohledu na momentální ekonomickou situaci.“
Divadlo se ovšem zároveň obrací i na diváky, kteří chtějí svému divadlu vyjádřit podporu jakoukoli finanční částkou a zavádí takzvané předplatné Gold: toto předplatné je omezeno pouze dolní částkou 2.000 Kč, horní hranice stanovena není. Za částku přinejmenším dvoutisícovou získá předplatitel-mecenáš řadu výhod – devět vstupenek na libovolná představení v libovolný čas, množství předplatitelských výhod a samozřejmě dárek.
Zavedení vstupného pro nezaměstnané zdarma i zahájení prodeje mecenášského předplatného je součástí současné strategie uměleckého vedení, jak divadlo zapojit co nejvíce do běžného života regionu.